خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

نصب سرامیک دیوار راه پله با چسب بر روی دیوار قدیمی با مدل سرامیک 90*30 به طرح سنگ تراورتن و چیدمان آجری افقی در راه پله ساختمان تجاری در اندیشه کرج :




ارسال توسط اکبر کریمی

از سری نکات نصب کاشی کف با چسب سرامیک پودری :

1- ابتدا سطح زیر کار را از گرد و خاک پاک گردانیم ، بهترین گوشه را برای شروع کار انتخاب کنیم ( گوشه را برای شروع کار انتخاب می نماییم که دو نکته زیر به ترتیب رعایت شوند 1- بیشترین دید را از نظر زاویه دید و تردد داشته باشد ، پرت و دور ریز کار به حداقل برسد ) .

2- برای ساخت ملات از فرمول زیر استفاده نمایید : 45 درصد پودر چسب سرامیک + 20 در صد سیمان + 30 درصد پودر سنگ و 5 درصد مکمل روان کننده اضافه می نماییم.

هزینه نصب سرامیک کف با چسب و مصالح مربوطه برای هر متر مربع حدود رنج قیمت 17000 تا 22000 تومان می باشد . که بستگی به متراژ کار و نوع سرامیک می باشد :

 

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

آماده سازی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تهران با حضور گروه کاشی و سرامیک استادکاران با 4 تیم در سالن های 8 و 9 و 27 و 6

برای شرکت نوین سرام ، کاشی صدف ، کاشی فرانکو ، آپادانا سرام ، متال دکور ، فیرزه ، یاس سرام .

:بازدید از 29 تیر ماه تا 1 مرداد 1394 برای عموم آزاد می باشد :




ارسال توسط اکبر کریمی

حذف توالت فرنگی و تخریب وان از سرویس حمام با انجام کلیه کارهای مرتبط در منطقه جردن - بلوار گلستان - بلوار گیتی - ک مهری . با تشکر از مهندس بهنام

مراحل اجرایی کار به شرح زیر می باشد :

باز کردن شیرآلات و سنگ توالت فرنگی و روشویی ، تخریب وان ، بازسازی و ترمیم کاشی دیوار زیر وان با خرید کاشی نزدیک به طرح قدیم و نصب کاشی در دیوار ، و نصب سرامیک کف با ملات ضد آب و آب بند کننده فرمول استادکاران و در نهایت درزگیری کاشی و سرامیک با مواد واتر پروف  .

قبل از شروع کار :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی اسپانیا 15*45 طرح سه بعدی آنتیک در نمای بیرونی ساختمان با چسب کاشی بر روی سنگ قدیمی نما در منطقه جردن - ک نور




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی استیل سه بعدی در فضای بین کابینت آشپزخانه محصول 2015 با چسب کاشی استیل در منطقه دیباجی جنوبی . با تشکر از مهندس مرشدی :

توضیح در رابطه با قیمت این مدل کاشی ها اینکه حدود قیمت هر متر مربع 4800000 تومان و قیمت نصب هر متر مربع با ببندکشی مخصوص حدود 60000 تومان میباشد به علاوه سایر هزینه ها مانند چسب و مواد بندکشی برای هر متر مربع حدود 35000 تومان میباشد .

لطفا 4 ثانیه به عکس کاشی ها نگاه کنید :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی بین کابینت آشپزخانه با کاشی 30 در 90 رکتیفایر شده سینا کاشی در فضای بین کابینت آشپزخانه در منطقه دیباجی جنوبی . با تشکر ازمهندس مرشدی :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک طرح پارکت در کف آزمایشگاه و تالار اجتماعات مدرسه دخترانه سلمان در خ 17 شهریور با ملات بر روی سیمان قدیمی با توجه به اینکه بدلیل سبک شدن سازه موزائیک های قدیمی کنده شده اند .

عکس کار قبل از بندکشی درز بین سرامیک ها . که بعدا با پودر بندکشی همرنگ بندکشی می کنیم :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 60*60 چین با خصوصیات پرسلان و رکتیفایر شده و نانو با چسب پودری مخصوص سرامیک گرانیتی در منطقه شهر ری بر روی سرامیک قدیمی ، این مدل سرامیک ها در بازار به سرامیک های بدون درز یا بدون بند معروف می باشند که دارای چندین تیپ می باشند که از رنج قیمت 40000 تومان تا 90000 تومان ارزش دارند . بندکشی سرامیک کف با پودر بندکشی همرنگ آنتی باکتریال انجام می دهیم : نصب قرنیز از جنس خود سرامیک کف در اندازه های ده سانتی برش خورده و چسب می کنیم .

نصب کار با کیفیت عالی توسط گروه استادکاران بدون ایراد فنی در زمینه بالا و پایین بودن و فیت بود درزها :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

آب بندی کف سرویس توالت ، سرویس توالتی که همزمان هم سنگ توالت ایرانی دارد و هم سنگ توالت فرنگی ، توسط گروه استادکاران با بهترین روش و بهترین مواد رفع نم در منطقه شهر ری

. یکی از دلایل نم سرویس ها عدم اتصال مناسب ایزوگام یا قیرگونی در نقاط حساس به لوله فاضلاب می باشد . در این زمینه گروه رفع نم سرویس استادکاران نکات فنی را به خوبی رعایت می نماییم تا دچار نم مجدد نشوید :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل کاشی آشپزخانه با کاشی پشت کابینتی و کاشی بین کابینتی طرحدار در دیوار آشپزخانه ساختمان نوساز ، با تشکر از مهندس حبیبی :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir