خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

نمونه های از سرامیک های دکوری اسپانیا 15*45 سه بعدی یا برجسته در بازار : این نوع سرامیک ها مناسب دیوار های ویترین فروشگاه ها ، دیوار آشپزخانه و به خصوص فضای بین کابینت ، دیوارهای دکور مانند درگاه ها و دیوار پشت تلویزیون میباشند :

    سرامیک اسپانیا 15*45 شماره 1 : 

 سرامیک اسپانیا 15*45 شماره 2 :

 

سرامیک اسپانیا 13*40 شماره  3 :

سرامیک اسپانیا 13*40 شماره 4 :  

سرامیک اسپانیا 15*45 شماره 5 :

 

سرامیک اسپانیا 15*45 شماره 6 :




ارسال توسط اکبر کریمی

سرامیک 40*40 طرح سنگ کار شده در کف سالن و اتاق خواب ها به مدل موزائیکی و نصب قرنیز 10 سانتی برش خورده از جنس سرامیک کف ، کف پوش سرامیک به دلیل بهداشتی بودن و نظافت سریع و راحت ، خش ناپذیری و تحمل ضربه بالا ، طر ح ها ، رنگ ها و ابعاد متنوع و مدل های اجرایی متنوع کار یکی از پر طرفدارترین کف پوش ها در ایران و به خصوص مناطق معتدل و گرمسیر ایران میباشد .

کار اجرایی در منطقه زعفرانیه :

 

 

 گروه خدمات ساختمانی استادکاران آماده اجرای کفپوش های سرامیکی و سنگی در انواع مدل های ایرانی و خارجی با مصالح و بدون مصالح میباشیم .کار تمیز و با کیفیت ، سریع و بدون دردسر ، قیمت مناسب و توافقی  .

فقط کافیست طرح مورد نظر خود را به ما بگویید ، تهیه و اجرا با ما

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری دیوار آشپزخانه با کاشی 25*40 که باند 8 سانتی نیز در کمر کار چرخیده شده است . کف آشپزخانه نیز شیب بندی شده و سرامیک 60*60  معمولی نصب شده است .

کار اجرایی در منطقه یوسف آباد تهران :




ارسال توسط اکبر کریمی

نکات فنی نصب سرامیک کف به روش چسبی :در مواقعی که زیرکار موزائیک ، سرامیک قدیمی ،سیمان صاف و هر حالت دارای زیرکار از قبل تراز شده باشد نصب سنگ و سرامیک جدید با روش چسبی صورت می گیرد :

1.ملات روش چسبی از چسب خالی یا چسب + پودر سنگ + سیمان میباشد . که با آب مخلوط شده و به صورت خمیر مایه کمی شل در میاوریم .

2.بهترین گوشه را برای شروع انتخاب می کنیم .

3.شروع به نصب و تراز کردن سرامیک ها می نماییم .

4.بعد از نصب کار را تمیز و بند کشی صورت می گیرد .

نصب سرامیک 60*60 چین درجه نا مرغوب :این نوع سرامیک های وارد شده از چین دارای برند نمیباشند و به دلیل قیمت مناسب و پایین این نوع سرامیک ها در پروژه های بزرگ از این نوع سرامیک ها استفاده می کنند . البته استحکام و مقاومت عالی نسبت به نوع های درجه یک و برند دار دارد ولی یک مقدار دارای تاب و بزرگی و کوچکی میباشند که ما با ارائه راهکار پیشنهاد شده از خود تولید کنندگان سرامیک چین و وارد کنندگان این نوع مدل ها را طوری اجرا می کنیم که شما تصور می کنید سرامیک درجه یک خریده و نصب شده است .یکی از این راهکار ها قرار دادن پلاستیک های 1 میلی متری در بین بند های سرامیک ها می باشد . و یکی دیگر اینکه برای بندکشی از بهترین مواد استفاده می نمایییم و کلیه اصول  برای بهتر شدن کار را رعایت می کنیم .

کار اجرایی در ساختمان 4 طبقه در منطقه دربند تهران :

تصویر همکارم استادکار جوان و خوش ذوق در زمینه کاشیکاری و نصب سرامیک بهنام گلکار:

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشی دیوار حمام با سایز25*50 با ترکیب دو رنگ قرمز و کرم با باند 6 سانت در وسط کار و سرامیک کف سرامیک 25*25 که با رنگ تیره تر دیوار ست میشود:

کار اجرایی در منطقه میرداماد:




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشی بین کابینت 30*60 طرحدار به رنگ سفید :یکی از نکات قابل توجه در انتخاب کاشی بین کابینت همخوانی رنگ کاشی با کابینت ها مییباشد . و با توجه به نظر  دکوراسیون داخلی کاشی بین کابینت ابعاد ریز تر توصیه میشود مانند ابعاد 10*10-   15*15    20*20 یا 20*30  ولی بعضی از افراد به دلیل بهداشتی بودن بیشتر و یکدست تر بودن کار کاشی با ابعاد بزرگ ان هم ابعاد دوست داشتنی 30*60 مینمایند که به طور کامل فضای استاندارد بین کابینت را که بین 55 تا 60 سانتی متر است را میپوشاند .

از نکات دیگر در اجرای کاشی بین کابینت میتوان به زمان نصب که بهتر است بعد از نصب کابینت به خصوص نصب بدنه و چهارچوب کابینت عملیات نصب کاشی صورت گیرد .

از نکات دیگر به راحتی کار و چسبی بودن کار میتوان اشاره کرد که در خانه های مبله شده نیز این کار با کمترین گرد و خاک انجام میشود : یعنی شما با خرج هزینه و زمان کم و بدون درد سر میتواند کاشی مدل جدیدتر را بر روی کاشی های قدیمی با چسب کاشی نصب نمایید کار نصب چندان سخت نمیباشد با کمی تجربه کاری و داشتن ابزار کار لازم میتوانید این کار را به سادگی انجام دهید ولی پیشنهاد ما این است که برای آرامش خیال کار خود را به استادکار ماهر بسپارید .

کار اجرایی در منطقه میرداماد میدان محسنی :

استاد حمید کریمی با 30 سال سن و تجربه کاری چندین ساله در حال پخش چسب کاشی بر پشته کاشی میباشد به این روش کار چسبی روش قاشقی یا کاردکی گویند معمولاً برای نصب کاشی های ابعاد بزرگ از روش شانه ای استفاده نمیشود.

 




ارسال توسط اکبر کریمی

شیب بندی و اجرای سرامیک 20*20 قابدار به مدل مورد مشاهده در کف سرویس حمام:




ارسال توسط اکبر کریمی

سنگ کاری دیوار راه پله و پارکینگ به مدل مورد مشاهده با سنگ تراورتن شکلاتی در منطقه آریا شهر:

سنگ کاری پارکینگ در قسمت سطح شیب دار پارکینگ :

اجرای تابلو با سنگ آنتیک در دل کار با طرح پازل سه بعدی که به مانند تابلو خود را نشان می دهد:




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای کاشیکاری 25*25 کاشی کارخونه الوند در سرویس های بهداشتی مورد بازسازی قرار گرفته به مدل های مورد مشاهده با تک گل های جدید که به صورت مورد مشاهده کار میکنیم .کار اجرایی در منطقه اقدسیه خ مسجد جامع:

در ادامه نمونه پانل نمایشگاهی اجرا شده همین مدل کاشی با رنگ آبی:

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری دیوار سرویس حمام به مدل کار مورد مشاهده با کاشی ابعاد 30*60 که شامل تک گل و باند های 8 سانتی میباشد که به صورت مورد مشاهده در دیوار حمام کار شده اند و سرامیک کف  سرامیک 20*20 میباشد:

کار اجرایی در منطقه یوسف آباد :

نمونه ای از همین مدل کار در سرویس توالت منزل:

نمونه همین کاشی اجرا شده در دیوار آشپزخانه دیواری که کابینت نصب نمیشود و وسایل آشپزخانه قرار نمیگیرد کف سرامیک 60*60 تبریز کرابن :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشیکاری آشپزخانه با کاشی 30*60 با ترکیب دورنگ و باند میانی در وسط کابینت :کار اجرایی در منطقه جنت آباد




ارسال توسط اکبر کریمی

ساخت توالت با دیوار کاذب گچی و انجام کلیه کارهای آن از قبیل نصب چارچوب ،لوله کشی سرد و گرم ،فاضلاب،،برق ،قیرگونی و انجام کاشیکاری سرویس بهداشتی توالت در بانک جدید تاسیس شده در چهار راه امیر آباد نبش خ دوم :

دیوار کاشی 20*50 پارس و کف سرامیک 20*20 طرح تراورتن




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir